Huvudstaden....

var utmärkt, precis som man ville ha de och som vanligt längtar jag tillbaka redan nu. Klippningen hos Bobbys blevv fin fint och sedan var de middag som gällde har nog inte ätit mig mätt på länge och till efterrätt om inte annat friterad banan med glas. Slirade om till party outfiten och började dricka vin=)

Sen bar de av till Sturecompaniet där vi drack champange och goda drinkar samt shot men killarna som bjöd i baren inte fel inte. Madde blev erbjuden 2000 spänn för sina marliy moonre skor och tjejen kunde inte ena ha dem men nöjd som madde är med dom fick de följa med hem till skogen igen =) Mina skor gick dock sönder och var tvungen att bege mig till hotellet för att byta vilken flopp. Sedan bar de vidare och nu behövdes läget piffas till de blev erotiksdans och hångel och så blev man bjuden på ramlösa?! hallå vem vill ha ramlösa som drink var på killen trodde han skulle få med mig hem i säng nej då aldrig i livet! Kl 0500 var både knopp och fötter trötta men självklart var Mc donalds ett måste innan säng dax dock tyckte madde de var helt onödigt, HAHA.

Dagen efter märktes de att den hårda kvällen tagit på både kropp och själ och dessutom har jag Magkatarr för tredje gången blääää.

Men en lyckad tripp iaf =)

Thank girls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0