Imorgon är de ingen vanlig dag

för då ska pernilla göra en hemlig sak =)

Jag har en sjukt stor längtan till STHLM på lördag då jag shoppa, klippa mig och partaja på stureplan och just nu är jag på grymt bra humör. Har kommit i gång och tränat och börjat med körkort och som sagt fått jobb och underbart är de inte. Och i morgon ska jag äntligen få bräna kroppen wieoo ska bli sjukt "kul" och längtar till jag får se resultatet. Känner att jag skriver mest en massa smörja men fa van ni är ju några trogna läsare iaf=)

Men något tråkigt har faktiskt också hänt min kamera verkar ha fått sig en smäll och tar bara suddiga bilder spelar ingenroll hur man ställer in inställningarna *pust* men de är ju inte så dyra så jag får införskaffa mig en ny =)

Nu blir de Rallybrudarna =)

XOXO

Kommentarer
Postat av: Jennie

Slå till kameran igen, då brukar det bli bra...har ajg gjort när mina krånglat o vips är de som nya=)



Rallybrudar suger...belive me=)

2009-03-05 @ 07:26:14
Postat av: Pernilla

Jennie: jag tycker den är bra, var faktiskt på bio när de visades =)

2009-03-05 @ 10:39:24
Postat av: Jennie

Haha jösses, ja smaken är uppenbaligen som baken=)

2009-03-05 @ 15:04:06
URL: http://jenniiepenniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0