Mitt nya jobb....

börjar jag om tre veckor exakt eller då har jag nog gjort första arbetsdagen =) och de är väl både bra och dåligt självklart vill man börja nu och tjäna pengar. Men jag har grymt mkt att fixa innan, som tex träna arslet av och dessutom råplugga till körkortet och detta ska jag vara stenhård med from Måndag morgon dock har jag redan början men då är de hårdhandskarna på!!!!!!

PS. Tydligen ha jag slutat på coop visst inte att jag ringt och sagt de men okej är de så ni vill ha de! DS.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Någon bild på frillan?`



Min gamla granne ska börja på skopunkten också;) Hon sa att de bara anställt 4 stycken?

2009-03-12 @ 07:58:12
Postat av: Pernilla

Jennnie: vem är hon? skokanonen menar du va? de anställde 3st+1 chef

2009-03-12 @ 11:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0