Våren är här ?!

Är våren här för att stanna? de hoppas ajg verkligen och jag njuter till fullo av solen får dåligt samvete om jag skulle sitta inne som jag gör nu men snart ska jag ut och ta mig en cykeltur i vårsolen förvisso är de skönt men ska upp och träffa min lilla vän på lasarettet de är ju mindre kul hoppas hon snart får komma hem. En glass i solen sen också kanske ? skulle ju sitta på sin topp och självklart blir de träning framåt kvällen, KÄRLEK! =)

Dessutom l'ngtar jag massor till fest i helgen och kan de då bli bättre att de är så härligt väder ute de verkar ju
festkänslorna så de skriker om de så även fast de är helg före löning kanske folket lockas ut ändå, me happy!



Sthlm för två helger sen =)
champange mums=)
varför beställer man aldrig de på statt? haha!

Kommentarer
Postat av: Jennie

usch, vem är det som ligger på sjukan?

2009-03-19 @ 13:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0