Godmorgon världen.

Kan klarade mig upp och känner mig även utvilad, härligt!

Igår kändes dock jobbigt att bara borsta tänderna efter ett killer pass på gymmet men vilket drag härligt härligt och de kändes bra så här inför helgen =)

Vaknade tidigt idag och var även pigg och jag borde ta tag i att plocka undan i lägenheten så man har de gjort. En upptagen dag står på schemat

*Köpa champange

*kolla efter ett skärp till korgon dagens outfit

*klippa mig

*jobba i 4timmar

*stor handla inför imorgon

* sola

*förbereda de mesta.

Så ser min dag ut kära vänner och nu är de äntligen fredag snart the big day!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Du knåpar o grejar du=)

2009-09-25 @ 11:02:13
Postat av: Jennie

Supergod mat du ahde fått ihop=)

2009-09-28 @ 21:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0