I´m back

Okej jag är tillbaka efter många om och men, men tänker jag ge de en STOR chans igen. Funderingarna på att börja skriva igen är många. Började tröttna när jag inte fick ha min tankar och åsikter för mig utan att bli uppring och utskälld, men nu är jag tillbaka!

Och jag tänker inte rabbla upp allt som har hänt utan nu ser jag på framtiden och jag hoppas den är ljus och med många nya bekantskaper, både nya som gammla och hittills verkar de positivt så de kanske blir en härligt höst ändå =)


Kommentarer
Postat av: joanna

jippi en till ny fräcsh blogg att läsa...hihih allt bra med dig??

2009-09-16 @ 22:11:16
URL: http://joannaalvarsson.blogg.se/
Postat av: elin

vad du uppdaterar=)=)

2009-09-18 @ 21:56:48
Postat av: Jennie

welcome back=)

2009-09-20 @ 18:29:24
Postat av: Anonym

Elin: jag glömde bort haha jag ska skärpa mig



Jennie: thankx

2009-09-22 @ 20:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0