Perfektionist? yes i am

Snart ska jag äntligen ha min födelsedagsfest och jag längtar massor. Jag har planerat i veckor för denna fest och jag fyller inte ens jämt men vet ni? Hur kul är de inte att någon gång få ha de lilla extra även fast de inte är något speciellt, en vän sa till mig att jag skulle bli festfixare och ända sen jag såg brölloppsfixaren så har de alltid varit som en liten dröm för mig men kommer aldrig till skott. Jag är älskar att planera fester speciellt mina egna och vill gärna att ska vara lite storslaget. Ni ska bara veta vilken storslagen fest de blir när jag fyller 25=). jag vill att de ska bli fredag ochs en lördag så jag får börja med alla förbredelser och sen när gästerna plingar på dörren och jag hoppas de kommer tycker de kommer vara lika perfekt som jag =)

Min högsta önskan är att ha en gala fest eller  black and white party. De får bli en annan gång jag lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0